Teoria spisku

Nie, 1 Cze 2003, 02:27:39 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Tiaaa... a jeszcze wcześniej była sprawa serkowa... a jeszcze wcześniej
> pierwsze odebranie rw, etc.etc.

Przypomnę tylko że Wojtek sam przyznał mi rację że prawidłowo zrobiłem
odbierająć mu RW. Zrobił to po dość długim czasie .. wystarczajaco długim
żeby nie dopatrywać się w tym stwierdzeniu jakiś podtekstów.
Kiedy jestem w Szczecinie to zawsze do niego dzwonie, że jestem w okolicy
i jakos dotąd nie było żebyśmy się nie spotkali po takim telefonie.