Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Nie, 1 Cze 2003, 00:18:15 CEST

On Sat, May 31, 2003 at 11:34:19PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Pomyłka.
Kolejny raz bezczelnie kłamiesz.

--cut--
Date: Mon, 15 Apr 2002 20:06:51 +0200 (CEST)
From: =?ISO-8859-2?Q?Tomasz_K=B3oczko?= <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: =?ISO-8859-2?Q?grupa_rozwijaj=B1cych_pld?= <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Subject: Re: to kiedy to 1.0?

(...)
[wstawka humorystyczna]
- Nie można nikogo ubezwłasnawalniać.

  Jeżeli ktoś ma coś zrobić według planu jaki wytyczam to nie ma bata ..
  muszę tego kogoś przekonać. I tak było do tej pory. "Herules
  contra plures .. ale gdzie ludzi kupa tam i Herkules dupa".
[koniec wstawki humorystycznej]

(...)

- PLD - symbol.
(...)
  Jeżeli ktokolwiek uważa że szkodże tym trzen literom jemu pierwszemu
  oddam dwa pliki nad którymi de facto mam władzę. Są to
  CVSROOT/{passwd,writers}. Całą reszta jest dostępna na kilku mirrorach w
  Polsce i za granicą. Osadziajć te dwa pliki w dowolnej obecnie dosrepnej
  kopii można w kilak sekund przenieść wszystko co jestr zwiazane z CVS.
  DNS ? Proszę bardzo. Poprosże Tomka żeby oddam to komukolwiek (to samo
  pójdzie do Cezara w sprawie pld.com.pl). Jeżeli ktoś ma mi przez to
  mówić że "ma mnie w dupie" lub w głupi sposób "żartować" to ja wysiadam
  bo jadę w innym kierunku, a jeżlei jeszcze ktoś sie nie zorientował
  gdzie to prowadzi to jest osoba z którą pod żadnym pozorem nie nalezy
  współpracować. Zależy mi na PLD i dlatego chetnie oddam to żeby uchronić
  to coś od swojego wpływu.
(...)
[dalej pieprzenie o tym ze TK ma racje, a jak nie ma racji, to patrz pkt. 1]
--cut--

wolf
--
  Bartek   .  - Zaraz mi biurko rozwalisz.
  Taudul   :