Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Nie, 1 Cze 2003, 01:21:35 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Pomyłka. Żadnej władzy nikomu nigdy nie dawałem.
> Nigdy nie było mowy o jakiejkolwiek władzy.

Nurtuje mnie jedno pytanie. Co właściwie chcesz osiągnąć sabotując PLD?
Skoro nie masz nad PLD władzy absolutnej, to chcesz je zniszczyć?

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/