Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Nie, 1 Cze 2003, 01:31:01 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Sabotując ? Chcesz powidzieć że to ja rozpocząłem to wszytko ?

Chcę powiedzieć, że z tego co tutaj widzę teraz zajmuesz się wyłącznie
sabotażem.

> Wręcz odwrotnie chcę uratować ile się da z tego co było przed trzema
> dniami. Nie chodzi tu bynajmniej o infrastruktórę.

I będziesz robił jednoosobowo KLD, Kloczek Linux Distribution?
Zacznij myśleć. PLD to ludzie, którzy je tworzą. I niewątpliwie
sumaryczny wkład "rewolucjonistów" w PLD jest większy niż Twój.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/