Teoria spisku

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 1 Cze 2003, 01:36:52 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> W sumie dochodzimy do wspolnych wnioskow.
> Sugerowalem, ze liczba glosowan moze byc wieksza niz niektorzy sie
> spodziewaja.
>
> BTW: w ciagu tygodnia ogloszono 5 glosowan, ktos byl na urlopie - stracil
>      czlonkostwo w CDG ...

Jak pamietam Manifest to by stracic trzeba przez 3 miesiace "olewac" prace
w CDG i dopiero to staje sie powodem postawnienia _wniosku_ o odwoalnie.
I ti nie chodzi tylko o glosowania, ale o kogos kto i nie glosuje i nie
bierze udzialu w dyskusjach CDG. Poprostu zabezpieczenie przed
"martwymi duszami"

Wiec nie tydzien a 12 tygodni i nie automat a wniosek.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-