Manifest zmian (mala uwaga troche OT)

Nie, 1 Cze 2003, 01:42:35 CEST

> elo. IMVHO kloczek daje sygnał, że użyte sposoby kwalifikowania,
> czyli oceny jakości wkładu osoby w rozwój PLD nie były sposobami
> gwarantującymi wybory najtrafniejsze. Tomek zwraca uwagę na
> problem, jakim jest ocena jakości wkładu w rozwój dystrybucji.

IMHO nie. Wg mnie Tomek zwraca tu nieadekwatnosc uzytej terminologii.
Co to znaczy "deweloper" ?
Jesli jest to osoba, ktora pracuje bezposrednio nad pakietami, to czemu
do tego grona zalicza sie osoby, ktore zajmuja sie czym innym ?

Wg mnie deweloperem nie jest *) :
- administrator zasobow
- osoba zajmujaca sie marketingiem
- organizator pracy

Jesli jest inaczej, to prosze mnie odeslac do aktualnie obowiazujacej
definicji (najlepiej do slownika).

*) Nie mam zamiaru negowac wielkosci wkladu tych osob w rozwoj PLD.
   Po prostu chodzi mi o terminologie.

  phone (48)(58) 347 14 61