Teoria spisku

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Nie, 1 Cze 2003, 01:43:24 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Delikatnie przypomnę tylko, że Mazur zaczął ten wątek od list w któtrego
> drugim akapicie stoi:
>
> "Na początku był chaos... później długo długo nic, a później ja i rmf
> zaczęliśmy rozmawiać na privie o wiadomoczym. No a później założyłem kanał
> #pld-fork no i się jakoś potoczyło."

To jest jedynie skutek. Zastanów się co było przyczyną. Zastanów się
dlaczego tak wiele osób pisze Ci o paranoi. Zastanów się dlaczego osoba
z wykształceniem medycznym napisała Ci na p.c.o.a, że masz urojenia.
Zastanów się dlaczego deweloperzy zmuszeni byli obalać Twoją dyktaturę
metodami siłowymi. To pytania retoryczne. Nie odpisuj tutaj.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/