Teoria spisku

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 1 Cze 2003, 10:37:04 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 02:53:21AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 1 Jun 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> [..]
>
> A i jeszcze .. któryś już raz widzę w rónych miejscach stwierdzenie że RW
> odbieram mnijejwięcej tak łatwio jak oddycham. Przypomnę w takim razie, że
> w sumie zrobiłem to wobec czterech osób. Trwale RW styraciły z tego dwie
> osoby: ser i juandon. Co juandona sformułowałem prosty warunek którego
> spełnienie na pewno dla niego na pewno nie jest upokażające czy coś koło
> tego.

A agaran?

> Licząc średnio wychodzi jedno odebranie na rok.
>
> Jak na razie odbierałem RW tylko w sytuacji *wyjątkowej*.
>
> Np. z Arkiem było to tak jak zaczął się bawić w okupowanie buildera po
> tym jak proszac go o to żeby sam się wylogował i przestał uzywać buildera
> jako włanego devel środowiska wyciął moje sesje i klucze dzięki który
> mogłem się tam zalogować.
> Po tym jak zrozumiał co zrobił źle RW odzyskał.

Arek stracił rw po przepychance z linkami do pld-linux.org na
www.pld.org.pl. Po aferze z builderami Arek i ja straciliśmy do
builderów dostęp, o rw nic nie było wtedy.

> [...]
> ep już wczeniej stały próbne buildery. Arek najwyraźniej niezauważył tego
> że te buildery zmieniły przenacznie i zaczęły generować zasoby
> produkcyjne i że pora przestać je traktować jako prywatne pole do własnych
> eksperymentów.
>
> Mówiąc inaczej: z każdego odebrania RW jestem w stanie się wytłumaczyć.
> W trzech przypadkach RW odbierałem niejako z własnej inicjatywy.
>
> Także podnoszeniu tutaj argumetu a jakieś notorycznosic czy nadużywaniu
> tej możliwości wynika albo z ignorowania faktów albo z ich nieznajomości.

Jest mowa o przykładaniu pistoletu pod tytułem ,,odebranie rw'' do
głowy.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h