Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 1 Cze 2003, 12:11:48 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Tomasz Pala wrote:

> Ale nie będzie używany w innym celu niż ten, do którego został
> przeznaczony?

Nie. Ten klucz byl przeznaczony do podpisywania ukazujacyh sie na FTP
pakietow PLD. W sytuacji obecnej, dla zachowania kompatybilnosci,
posluzy pewnie jeszcze do podpisania 2 pakietow Ra: poldka z poprawionym
konfigiem (s/pld.org.pl/pld-linux.org) i rpma z nowym kluczem,
uniewazniajacym stary. Nowe wersje PLD beda juz korzystac z nowego klucza.

Nastepnie stary klucz zostanie komisyjnie zniszczony.

I jeszcze raz podkreslam. Moja intencja NIGDY NIE BYLO, NIE JEST,
I NIE BEDZIE wykorzystywanie jakichkoleiek kluczy powierzonych
PLD Team w spodob niezgodny z ich przeznaczeniem.

Z punktu widzenia PLD Teamu to niestety kloczek jest podwojnym zlodziejem:
raz klucza, dwa domeny. A nawet potrojnym (plik z haslami w starym CVS).
Bo to nie PLD jest kloczka, a kloczek byl reprezentanetm PLD.
Udowodnil niestety, ze musial zostac od tego odsuniety.

Z mojej strony to EOT.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-