Kradzeże, kubły pomyj itd itp

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Nie, 1 Cze 2003, 13:26:46 CEST

> Tomku, czy mógłbyś odpowiedzieć Tak/Nie na pytania:
>
> 1. Czy chcesz wejść w skład CDG?
> 2. Czy zamierzasz się podporządkowywać ustaleniom CDG?

Dopiero co napisał:

"Zapominasz o tym że po kilku dniach napisałem o tym, że się z tego co
wtedy napisałem w całości wycofuję."

Więc chyba nie ma sensu w ogóle pytać go o cokolwiek, bo pewnie i tak
się wycofa...

PS.
Również uważam, że trzeba zakończyć ten temat, albo chociaż przenieść
na pld-discuss, albo pld-flame-pl.

PPS.
Czy pld-kernel nie generuję przypadkiem złego reply-to?

--
\ Grzegorz Godlewski                                                      /
/ Mail & Jabber: ggodlewski w pld.org.pl   GG: 1600799   ICQ UIN: 118261503 \