Kradzeże , kubły pomyj itd itp

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 1 Cze 2003, 13:33:01 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia nie 1. czerwca 2003 12:55, Michal Moskal wrote:
> (...)

> Ok - w sumie masz i rację, to jest zbyt poważna sprawa, żeby odpowiadać na
> te pytania nie wprost, tylko miedzy wierszami i tym samym zostawiać sobie
> furtkę "przecież nic takiego nie mówiłem".
>
> Tomku, czy mógłbyś odpowiedzieć Tak/Nie na pytania:
>
> 1. Czy chcesz wejść w skład CDG?
> 2. Czy zamierzasz się podporządkowywać ustaleniom CDG?

W momencie dokonania przez kloczka krokow takich jak:
- zmiany w dnsie (wpisy co do ftp, skasowanie ftp.nest),
- znieslawianie i oskarzanie osob zajmujacych sie PLD

dyskusyjne jest juz nie tylko czy kloczek ma byc w CDG,
ale i to czy _wogole_ ma dostac RW.
Jego ostatnie kroki sugerują by sie mocno
zastanowic nad przyznaniem mu jakichkolwiek praw.

Najpierw powinien sie rozliczyc z zawlaszczonych,
nalezacych do PLD rzeczy: domeny i klucza.

Pote dopiero mozna rozpatrywac ewentualne dopuszczenie
go do prawa zapisu w CVS i ew. do zasiadania w CDG.
Bo na razie to kloczek jest persona nie do konca grata.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-