Kradzeże , kubły pomyj itd itp

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Nie, 1 Cze 2003, 14:12:25 CEST

W liście z nie, 01-06-2003, godz. 13:36, Adam Gorzkiewicz pisze:

> Adam Gorzkiewicz (adgor)
> ad 1) Tak
> ad 2) Tak

:)))))))
Chyba nie o to tak naprawdę chodzi :))) hi hi.
Większość tak naprawdę nie musi odpowiadać z tej przyczyny że nie ma
ambicji zawłaszczania czego kolwiek.
Tomka wszyscy znamy, osobiście miałem nadzieję że te posunięcia
może wreszcie do niego przemówią (ich sygnały dają się zauważyć już nie
od tygodni ale do ponad 1,5 roku jeśli nie dłużej).
Jak widać jeszcze jednak nie potrafi przełamać swojej osobowości i o ile
oskarżenia o kluczu można w jakimś stopniu (starając się go
usprawiedliwiać) potraktować jak oskarżenia "pokrzywdzonego" czy
"oszukanego" to już posunięć z domenami nie :(.
Czy szanujący się admin nawet w sytucji zwolnienia z pracy kasuje dane
byłego pracodawcy ?? A Tomek właśnie w tych kategoriach się zachowuje.
O ile dotychczas sam byłem za pełnym uczestnicwem Tomka w CDG o tyle
w tej chwili rzeczywiście można uznawać za uzasadnione pytania co do
jego RW bo tu może już nie być zabawnie jeśli swoje dotychczasowe
posunięcia przełoży na CVS'a.