Kradzeże, kubły pomyj itd itp

Nie, 1 Cze 2003, 14:08:38 CEST

> z jednej strony odpowiedzi pozostalych nie zaszkodza.
> z drugiej:
> - to kloczek i jego autorytaryzm byl przyczna problemow (tylko jego sie to tyczy)

To rozwiazujmy te problemy zgodnie z ustalonymi wczesniej zasadami.
Co zmienia 1/30 ogolnej liczby glosow (ciagle _potencjalny_ glos kloczka).
Bo ja odnosze wrazenie, ze zamiast rewolucji na gorze mamy odgrywanie sie na
kloczku. Moze sie myle, ale ZTCW nie tylko ja odnosze takie wrazenie.

> - pozostali (wszyscy?) zlozyli podpisy pod manifestem

W manifescie nie bylo o tych dodatkowych wymaganiach.
Skad wiesz, czy by zlozyli, gdyby sie tam znalazly ?

  phone (48)(58) 347 14 61