XFree86-4.3.0-1.4

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 1 Cze 2003, 14:14:31 CEST

On Sat, May 31, 2003 at 16:53:21 +0200, Tomasz Pala wrote:

> Poprawka: używam ult1mo, więc to nieistotne.

Kolejna poprawka: zapomniałem o opcji -f. Teraz sprawdziłem, że:

fontconfig z XFree nie generuje indeksów do polskich literek
fontconfig z pakietu generuje indeksy, z których są brzydkie fonty

Czyli błąd dalej gdzieś siedzi. W okolicach tego, że mam TTF-ową Verdanę
microsoftu i Type1 z ult1mo. Indeksy Type1 tej czcionki różnią się o
foundry=microsoft. Mimo obecności charsetu iso8859-2 w TTF nie mogę
uzyskać na nich pliterek - chyba kwestia unikodu. Wykryłem też problem z
unikodem i pango w gqview - nie pokazuje pliterek.
Na moje oko to jest straszliwie zapluskwione.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/