Kradzeże, kubł

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Nie, 1 Cze 2003, 14:41:09 CEST

W liście z nie, 01-06-2003, godz. 14:14, Bartosz Taudul pisze:
> Zmiany w dns-ie traktuję jako ostatnie podrygi konającej ostrgi.

:))))) ja tez ale zmienia to rowniez nieco sytuacje w jakiej byl
wczesniej kloczek i to nie z winy tych ktorzy utworzyli pld-fork :((((
Tym razem nie ma już żadnych tłumaczeń moim zdaniem :( sprawa jest
jednoznaczna. Pomijam fakt że kiedyś jeden z developerow stacil za
podobne ruchy RW czyżbym się mylił ??