XFree86-4.3.0-1.4

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 1 Cze 2003, 14:38:04 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 14:21:22 +0200, Artur Flinta wrote:

> [...]

Zapomniałem - to się tyczy icewm (na gtk+), które w Arialu pliterki
pokazuje. Problemu nie odnotowałem z xpadem zarówno na gtk+2, jak i na
gtk+ - ta wersja nie ma wsparcia dla xfreetype (co widać po braku
antyaliasingu oprócz ldd). A i w icewm ustępuje to także wtedy, gdy
wyłączę xfreetype. Czyżby więc jednak była to wina xfreetype???

> Dla mnie cały ten podsystem czcionek jest chory, ale może dojdziemy z

Mnie najbardziej martwi to, że nie wiem czy błąd jest w bibliotekach czy
programie.

> tym do jakiegoś ładu, najpier trzeba ujednolicic w pakietach
> generowanie indeksów czcionek (qboosh zrobił do tego odpowiedni pakiet
> - fontpostinst)

Kiedyś było zamieszanie z ttmkfdir - były dwie wersje, każda robiła też
inny indeks. To w ogóle zostało uporządkowane dla starych programów?
Bo jeśli chodzi o nowe, to fc-cache robi wszystko.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/