Maszyna na glosowania ... bylo [Re:

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 1 Cze 2003, 17:50:48 CEST

On Sat, 31 May 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> Wolny kraj, ale bez przesady, pewne normy i standardy muszą być
> przestrzegane, bezpodstawne oskarżenia to tych norm nie należą.

Serek - spójrz mi na usta:
Rozróżnij wypowiedzenie opinii "nie mamm zaufania" od powiedzenia "on
cośtam ukradł". Różnica między tymi dwoma rzeczami jest wyraźna i
zasadnicza. Pierwsze jest opinią, często prywatną i irracjonalną ("nic mi
nie zrobiłeś, a jakoś cię ch...u nie lubię"), a drugie jest tym, o czym ty
tutaj mówisz.

Ankry *ma* podstawy, żeby tobie nie ufać. To co się zdażyło rok temu nie
jest do końca jasne i różnie różne osoby mogą się na to zapatrywać.
Kropka.

> Ja nie mam zaufania do ankrego i wolałbym, żeby nie stały u niego żadne
> buildery, umieści trojana i włamie się na mój komputer.

No i fajnie - masz prawo nie ufać. Zapewnij inne buildery to pogadamy.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...