Moduł cdg w cvs

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 1 Cze 2003, 18:16:14 CEST

Dnia nie 1. czerwca 2003 18:05, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Proponuję "?" przy nicku "kloczek" zmienić na "*"

I jeszcze komentarz do propozycji:

Przekonało mnie to, co nt. temat napisał tutaj ankry - w manifescie nie
było mowy o zadawaniu nikomu dodatkowych pytań, na które odpowiedź
decydowałaby o byciu w składzie CDG. Być moze to błąd z naszej strony -
jednak musimy grać fair niezależnie od tego co sądzimy o czystości
poczynań strony przeciwnej.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl