/home/services

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 1 Cze 2003, 17:50:50 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 11:21:36AM +0200, Tomek Orzechowski wrote:

> /home/services jest przeznaczone dla użytkowników 'serwisowych', tj.
> mysql, postgresql, ftp(admin) etc...
>
> To, że w /home/services znajdują się zasoby serwowane po HTTP i FTP jest
> pomyłką, która trzeba naprawić (tzn. przerzucić ww. zasoby do /var/lib i
> /usr/lib (w przypadku kodu aplikacji webowych, IHMO)).

A co z rzeczami, których konstrukcja nie przewiduje podziału na kod
i dane w innym miejscu? W całości do /var/lib/%{name}?
Bo robić patchy większych od kodu, zmieniających konstrukcję mi się nie
chce, przy okazji łatwo coś przy tym napsuć (trudne do wychwycenia bez
dokładnych testów całej funkcjonalności aplikacji).

Co z dokumentacją on-line do apache? /usr/share/doc/httpd/ (lub /apache/)?