nieokreslonosc ofensywnosci

Arur Skura arturs-pld w ies.waw.pl
Nie, 1 Cze 2003, 20:38:33 CEST

Bardzo przepraszam, ze w tak nieodpowiednim momencie ze swoim
"problemem", ale nie wiadomo kiedy bedzie odpowiedni, a czas
nagli.

Jakis czas temu klientowi spodobalo sie wyswietlanie fortunek
w squirrelu i zapytal czy nie mozna by czegos takiego po
polsku. No czemu by nie? Hehe, tyle ze jak zajrzalem do
pierwszych z brzegu[1], pojawil sie problem.

Istnieje stara tradycja uniksowa, zeby teksty mogace kogos
urazic itd. wrzucac do offensive. W naszych fortunkach powoli
juz trudno znalezc plik, ktory by tam sie nie powinien
znalezc. Czy nie daloby sie z tym czegos zrobic? Nie wiem,
podzielic na dwa katalogi, dodawac do nazwy -offensive, cokolwiek.
Chodzi o to, zeby potem isntalujac dany pakiet w firmie
czy w szkole nie musiec potem swiecic oczami.

Pozdrowienia,
Artur

[1] 7thguard: jestem pedofilem z wyksztalcenia kurwa!
[2] adamg: JAJA MI SMIERDZA
itd.