Jajako 2.5.x i devfs

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 1 Cze 2003, 21:43:18 CEST

On Sun, 1 Jun 2003, Artur Flinta wrote:
> Eksperymentuję z nowym kernelem 2.5.70 z naszych speców, ale jak to z
> eksperymentami bywa, wystepują problemy. W tym, momencie głównym
> podejzanym jest devfsd, który chyba nie do końca chce tworzyć nowe wpisy
> w /dev. Wiget na IRC pisał mi co mam zrobic, ale przyznam, że nie mam
> tego zapisanego a sesję irca mi zjadło po reboocie serwera, dlatego
> jakby ktos miał doświadczenia w tej materii jakie poprawki trzeba
> ponanosić, to chętnie wysłucham, ewentulanie co jest planowane zamiast
> devfs (bo o tym też coś słyszałem)

devfs AFAIR idzie docelowo do /dev/drzewo, ponieważ jest lepsze
rozwiązanie (zabij, zapomniałem jak się nazywa...). Problem z devfs jest
taki, że jest problem z jego aktualizacją - jakoś devilopera tej części z
prawdziwego zdażenia nie ma.

Mogę się mylić, bo nie śledzę tych kawałków lkml akurat.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...