Manifest zmian (mala uwaga troche OT)

Marzena Kamecka skobelek w sokrates-ng.mimuw.edu.pl
Nie, 1 Cze 2003, 22:23:02 CEST

> Chwała jej za to :)
> I oby miała jeszcze cheć kiedyś sie tym zajać bo wychodziło jej to ardzo
> dobrze. Powiem wręcz że RW dałem jej podczas ejdnego z takich zlotów :)

jak cie to tak w oczy kole wywal. Wali mnie to. Nie chce byc czyjas karta
przetargowa bo ona ma rw. Mam swoja ambicje i honor.

> Jaki sens ma w takim razie prezentowanie jej w szeregu osób które zajmują
> się developmentem PLD ?

nie nie trzeba juz, odpuszcze sobie i tak bedzie lepiej.

> Rozmowy jaka przeprowadziełm z nią wczoraj wynikało wprost że została w
> całość wmanipulowana. Dlaczrgo ? Ano dlatego że liczyła się sztuka.

jasne wszyscy mna manipuluja bo jestem mala blondynka ktora ma maly
rozumek i nic nie rozumie i nie ma wlasnego zdania.

BREDZISZ.

> Spróbuj zresztą sam z nią o tym porozmawiać.

prosze bardzo prosze pisac do mnie kto uwaza ze tak swietnie siemna
manipuluje.

Zalosne.

Marzena