obsługa limitów w rc-scripts (było Re: AC [1st try])

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 1 Cze 2003, 23:35:52 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 06:08:39PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Puściłbym Cc na rc-scripts, ale nie jestem zapisany.

Uh, jeszcze jedna rzecz w rc-scripts mi się przypomniała - to
nieszczęsne psacct. IIRC nie byłem jedynym, komu zaczęło znikać miejsce
na dysku ;)

Kiedyś były podchody z podziałem rc.sysinit na kawałki - jaki to ma
status?

Tak czy inaczej lepiej wydzielić kawałek skryptu do obsługi psacct (do
wywoływania z rc.sysinit i postrotate), żeby nie powtarzać tych samych
sekwencji (a także jako ułatwienie dla admina).