Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 2 Cze 2003, 04:18:47 CEST

On Sat, 31 May 2003, Witek Kręcicki wrote:

> Nie chce teraz szukac maili z okolic odebrania RW Sergiuszowi. Ale tam o
> tym mowiles. A wladze masz nad pld.org.pl

------8<-------
[radek w beorn radek]$ whois pld.org.pl
% WHOIS Server NASK
% This server provides information only for PL domains

Domain object:
domain:  pld.org.pl   type:    CORPORATE
registrant's handle: nsk5230
nserver: boss.zie.pg.gda.pl.
nserver: ns2.ceti.pl. [62.121.128.52]
created: 1999.02.20
registrar's handle: nask

Holder's Contact object:
company:  BIURO OBSLUGI FIRM HANDLOWYCH S.C.
street:   UL. MONTWILLA MIRECKIEGO 22
city:  30-426 KRAKOW
location:  PL
handle:   nsk5230
registrar's handle: nask

Whois database last updated: 2003.06.02

Intryguje mnie kilka spraw :

1. Czemu "CORPORATE" ?
2. Co to wogole za firma i co ma wspólnego z PLD ?
3. Czy nazwa firmy (skrót) nawiązuje do BOFH ? ;>>

pozdro.,

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl