Kradzeże, kubł

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 2 Cze 2003, 10:49:56 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Masz 100% rację...

Ja jestem za tym, żeby wyrzucić Tomasza w ogóle.
Więcej przez niego kłopotów niż zysków licząc per saldo.

Czy mógłbym postawić formalny wniosek przed CDG w tej sprawie?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info