Uwaga: ./builder -5 używa sieci

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 2 Cze 2003, 11:29:14 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 10:50:31AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Tak BTW to builder chyba zaczyna zasługiwać powoli na osobny projekt i
> spakietowanie... W końcu zaczyna to być duża rzecz...

./builder czy całe środowisko buildera?
To drugie ma swojego speca (pld-builder.spec), natomiast skrypty ze
SPECS są włączone do podpakietu rpm-build-tools w rpm.spec... ale
w starych wersjach, bo w SOURCES są oddzielne kopie :/
Co z tym zrobić - symlink w repo[1], czy pilnować, żeby uaktualniać kopie
w SOURCES przy każdej zmianie (skryptów? release w rpm.spec?)?

[1] możliwe przy założeniu, że skrypty będą pakietowane tylko w tym
jednym pakiecie

Przy okazji symlinków - kiedyś było sporo symlinków z SOURCES do zasobów
PTM, w miarę zamiany *.?.pl na tarballe było ich coraz mniej - ale czy
nie ma już żadnego? Bo w nowym repo będzie z tym problem (PTM się nie
przeprowadza?).