Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 2 Cze 2003, 12:03:24 CEST

Dnia nie 1. czerwca 2003 00:31, Tomasz Kłoczko napisał:

> Przyznam, że nieco jest to dla mnie dziwne, że osoby które uznały że
> powinny coś robić ale bezemnie ponieważ uważały że bezemnie bedzie
> lepiej

Nie bez Ciebie, tylko bez Twojej dyktatury. Wiele osób chce z Tobą pracować,
ale na równych prawach, żebyś nie stosował argumentu siły w postaci
zabierania RW do CVS.

> zamiast pokażać, że w istocie są w stanie coś takiego robić
> *napierw* zabrały się za przejmowanie kontroli nad zasobami dotychczas
> używanymi. To ma być fork() ? To jest próba rozbioru czy też przewrotu.

To jest tylko zabranie Ci możliwości narzucania swoich decyzji przemocą.

> Jeżeli RMF miał mnie dość mógł powiedzieć "stary szukaj innego miejsca pod
> PLD bo mam Cie dość i zamierzam robić to co dotej pory robiłem ale bez
> Ciebie". Nie zrobił tego.

To oczywiste - bo wtedy byś technicznie utrudniał przeniesienie CVS. I nie
"bez Ciebie" tylko "bez Twojej dyktatury".

> Mowa była o fotrk(), o demokracji o wielu innych rzeczach. Jak na razie
> żadna z tych rzeczy nie zostałą zrobiona.

CVS i domena zostały przeniesione tam, gdzie nie możesz narzucać swojej woli
siłą - tylko tyle. Demokracja jest w trakcie organizowania, widzisz że CDG
się zbiera.

> Jedyną drogą przejęcia PLD było takie rozegranie całości żeby pozbawić
> mnie jakichkolwiek możliwości działania ..

Innymi słowy, jedyną drogą oddania władzy nad PLD w ręce deweloperów
jest takie rozegranie sprawy, żebyś nie miał o tym decydującego głosu - to
przecież oczywiste. Inaczej byś na to nie pozwolił; za bardzo przywiązałeś
się do władzy absolutnej, żeby się nią z kimś dzielić.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl