Kradzeże, kubł

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 2 Cze 2003, 12:08:18 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> W kazdym razie, jesli przejdzie, to ja sie prawdopodobnie zaczne powaznie
> zastanawiac czy nadal chce miec rw...

O, widzę że rozpoczynasz swą ulubioną manipulację.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info