Uwaga: ./builder -5 używa sieci

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 2 Cze 2003, 12:18:23 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 10:46:29AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> A zależności?
> AFAIK nic w środowisku budowania samo z siebie nie wymaga pythona.

Hm. No i to jest problem. Lekarstwem mogłaby być większa modularność
buildera (np. builder-get, builder-add-md5, builder-build i podobne
skrypty) i wymaganie pythona/perla/whatever tylko do niektórych rzeczy,
np uaktualniania md5, bazując na założeniu, że robi to developer w swoim
środowisku, które jest raczej dość bogate.

> Perl aktualnie jest wymagany, ale chyba łatwo tę zależność wyeliminować
> - i może nawet warto to zrobić, żeby builder nie leżał, jeśli perl
> będzie rozgrzebany?

Fakt.

> BR w pakietach są dobierane z założeniem, że rpm-build nie wymaga perla.

Uhm, wiem.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h