/home/services

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 2 Cze 2003, 12:21:58 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 09:59:04AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> W ten sposób wycinasz prawie wszystkie programy web-owe :)

Wymień może te z nich, które mamy lub chcemy mieć w PLD. Bo jeśli są
wadliwe, to może po prostu nie warto ich paczkować?

> Prawda jest taka, że programiści z tej działki mają w głębokim poważaniu
> bezpieczeństwo.

Wiem, dlatego dawno przestałem wierzyć w "gotowe skrypty CGI/PHP".
Oczywiście poza sensownymi wyjątkami. Ale większość tego typu robię sam,
nawet nie szukając gotowych rozwiązań.

> Ja nie mówię, że one są trudne - kwestia ilości.

IMHO warto. Inaczej połowę z tych przypadków i tak będzie trzeba
poprawić, jak tylko sprawa trafi na bugtraq.

Pozdrowienia,
	Jacek