Kradzeże, kubł

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 2 Cze 2003, 13:23:06 CEST

Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [02-06-2003 11:48]:
> Jesli uzyskasz poparcie jeszcze 2 czlonkow CDG.

I poda argumenty, które możnaby wogóle brać pod uwagę w dyskusji, która
miała być zdaje się podstawą podejmowania jakichkolwiek decyzji.  I to
dłuuugiej dyskusji, skoro miałaby traktować o ostracyźmie względem
członka zespołu.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]