AC [1st try]

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 2 Cze 2003, 14:03:57 CEST

Dnia pon 2. czerwiec 2003 13:01, Jacek Osiecki napisał:

> Dzięki za informację - już tam zaglądam :)
>
> Nie wiedziałem że w ogóle jest www.openoffice.pl :)
>
> Pozdrawiam,
Właśnie odpaliłem tę betę .... Hmmm, to co się pierwsze rzuca w oczy - jest
duuuużo szybsza niż 1.0.3 :) Ma "wbudowany" konwerter do pdf-a - ale
oczywiście nie działają w nim polskie znaki :) A reszta ... Hmm, zniknęło
menu z ikonkami ..... I w ogóle jakoś tak inaczej .. Ale nadal  jest
niepoprawiony "słynny" już błąd z komórką tabeli dłuższą niż jedna strona :(
Pozdrawiam
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl