Moduł cdg w cvs

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Pon, 2 Cze 2003, 15:01:58 CEST

W liście z pon, 02-06-2003, godz. 13:44, Radoslaw Zielinski pisze:
[ciach]
> Ktoś tu pisał o ,,automatycznym'' wniosku o usunięcie z CDG po okresie
> nieaktywności; to już totalna bzdura.  Jakiekolwiek głosowanie powinno
> być *ostatecznością*, zwłaszcza tego typu decyzje powinno się starannie
> rozważyć.

Ja dlatego żeby nie było systuacji że było możliwości różnego
traktowania że jednego się poddaje a innego nie pomimo całkowitej
nieaktywności automatyzm wyklucza taki przypadek.
co do 3 mc nie był to termin proponowany przezemnie (może ostatnich 10
głosowań ?? nie wiem niech się wypowiedzą ci co ten termin proponowali).
Jawne oddanie głosu wtrzymuję się jest moim zdaniem głosem oddanym więc
ktoś w tym przypadku głosuje ale nie wypowiada się w kwestjach na któren
np. nie chce mieć wpływu.