AC [1st try]

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 2 Cze 2003, 15:34:57 CEST

Dnia pon 2. czerwiec 2003 15:27, Artur Flinta napisał:

> A tak z ciekawości zapytam, zgłosiłeś ten błąd, lub jest on znany
> developerm OO?
Nie zgłaszałem. Developerom jest znany - podają sposób na obejście (baaardzo
mało elegancki i nie do końca działa) - robimy ramkę na jednej stronie (i w
niej tabelkę), ramkę na drugiej stronie i ustawiałmy połączenie pomiędzy tymi
ramkami (żeby był przepływ tekstu ...). Jest to gdzieś na stronie OO (ale nie
pamiętam dokładnie linku). Zresztą na www.openoffice.pl ma forum ten problem
często się przewija :). Poza tym jak była "słynna" ankieta OO to w pozycji
cech które chciałbym, żeby się pojawiły w OO wpisałem właśnie ten
nieszczęsnyt przepływ tekstu na następną stronę jeżeli komórka tabeli jest
dłuższa niż jedna strona :). Tak poza tym, to np. kword też ma ten "błąd" :).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl