Moduł cdg w cvs

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 2 Cze 2003, 15:48:01 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 03:28:56PM +0200, Lukasz Trabinski wrote:

> [...]
> [...]
> revision 1.48
> date: 1999/07/14 11:34:18;  author: kloczek;  state: Exp;  lines: +1 -0
> - added Łukasz Trąbiński <lukasz w lt.wsisiz.edu.pl>.
>
> commitów dokładnie mi się nie chce liczyć, ale ostatnio rzeczywiście było
> ich doysć mało...
>
> [...]
>   - udostępnianie zasobów dla PLD
> [...]
> 5 lukasz
>
> Udostępniam _jakieś_ zasoby dla PLD (newsy, mirror pld), tak więc
> automagicznie powininem się znaleźć w CDG.

Co do mirrorów, to przecież nie dopiszemy tam np. adminów rpmfind?
Generalanie chodzi o to, że mirrory, są przeważnie robione na takie
samej zasadzie jak mirrory innego softu na danym serwerze, czyli są
robione niejako dla serwera a nie dla PLD. Przynajmniej ja tak to widzę
(jeśli jestem adminem jakiegoś dużego ftp z publicznymi zasobami to
zależy mi, żeby tam wrzucać różny soft, w tym PLD).

Ale serwer newsów (sorki zapomniałem o nim), to co innego.

> Nie chodzi tutaj, to że mi na tym zależy, bo mi kompletnie nie zależy na tym,
> ale byłoby logiczne, aby się tam jednak znalazł.  :-)
> Aha, takich przypadków jak mój, pewnie jeszcze można pare znaleźć, czy może
> się myle?

No nie wiem, jakoś nikt inny się nie odzywał.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h