SPECS: jpilot.spec (HEAD)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 2 Cze 2003, 16:14:18 CEST

On Mon, 2 Jun 2003, Paweł Szopiński wrote:

> Hm, a to J-Pilot korzysta z GTK+2? IMHO nie. Mam tutaj to co jest
> aktualne i to co jest w repo, jakoś buduje się i korzysta z GTK+(1).
> To chyba nie do końca zgodne.
>
> BTW. jeszcze znalazłem - INSTALL.
>
> ,,To compile J-Pilot you need to have GTK+ 1.2 or higher installed.''

Właśnie przyjrzałem sie dokładniej. To co jest aktualne na HEAD działa z
gtk+, ale nie przeregeneruje ac/am/lt (czyt. nie zbuduje) się gez
gtk+2-devel. Czyli musi wymagać obudwu, albo trzeba łatać configure.in

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)