AC [1st try]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 2 Cze 2003, 16:56:56 CEST

On Mon, 2 Jun 2003, Artur Flinta wrote:
> To ja poprosze o przykładowy wygląd modprobe.conf,

# Sound:
alias   snd-card-0              snd-emu10k1
alias   sound-slot-0            snd-emu10k1
alias   snd-card-1              snd-via82xx
alias   sound-slot-1            snd-via82xx
alias   sound-service-0-0       snd-mixer-oss
alias   sound-service-1-0       snd-mixer-oss
alias   sound-service-0-1       snd-seq-oss
alias   sound-service-0-3       snd-pcm-oss
alias   sound-service-0-8       snd-seq-oss
alias   sound-service-0-12      snd-pcm-oss

via mam tu wpisane, ale nie używam.

> tak przy okazji czy modyfikowałeś może devfsd na potrzeby 2.5.x? Czy
> automagicznie mountuje Ci /dev/pts czy musisz to ręcznie odpalać?

Nie używam devfs

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...