CHIP i rewolucja w PLD

Jaroslaw Swierczynski swiergot w intersec.pl
Pon, 2 Cze 2003, 23:30:40 CEST

On Mon, 2 Jun 2003 23:25:43 +0200
Szymon 'Trasher' K <szymon w trashlandia.dyndns.org> wrote:

> No to chyba następne w kolejce jest PLD 2.0 i _wówczas_ wywiad z
> członkami CDG (jedynej dystrybucji, gdzie nikt nikogo "za mordę nie
> trzyma" ;) ).

Już to widzę: "W Chipie o PLD ani słowa! Ale oni są!" :)

> Szkoda, że "zainteresowanie" pojawia się w takim momencie.

Tak padło.

> Nie, bo nie jestem developerem, tylko zwyklym, trochę leniwym
> współtwórcą serwisu pldusers.one.pl ;).

Ja nie jestem ani developerem, ani użytkownikiem, w bywam czasami na
#pld i nawet dwa razy byłem na zlocie.

> I ja _mam_ ważniejsze rzeczy
> do roboty, niż wieczne ircowanie.

Zapewniam Cię że ja też.

> Szkoda... Ale taka wymijająca odpowiedź sprawia, że intencje Chipa
> pozostają dla mnie niejasne. Czyżby informacja o planach wydawniczych
> słabiej się sprzedawała niż konfrontacja zwaśnionych stron?

Widać że mało wiesz o pracy takich wydawnict. O cyklach wydawniczych, o
aktualności tekstów. Zresztą co pisać o Ac, skoro zamieszanie się
nasiliło dlatego, że Ac w ogóle nie może ruszyć?

--

   [ ----------< Live Long And Prosper !!! >---------- ]
   [   Jaroslaw Swierczynski  <swiergot w intersec.pl>   ]