dl.sourceforge.net rozjechane

Pon, 2 Cze 2003, 18:00:02 CEST

> ..albo korzystał z mirrors tak jak builder?

Mysle, ze nie chodzi o to, by korzystal z konkretnego mirrora, ale by
korzystal z wszystkich oprocz konkretnego:

$ host dl.sourceforge.net
dl.sourceforge.net has address 204.157.3.229
dl.sourceforge.net has address 128.101.80.130
dl.sourceforge.net has address 152.2.210.121
dl.sourceforge.net has address 193.190.198.97
$ host belnet.dl.sourceforge.net
belnet.dl.sourceforge.net has address 193.190.198.97

A tego chyba za pomoca mirrors czy /etc/hosts nie osiagniesz ?
[ a moze da sie zrobic round-robin za pomoca /etc/hosts ... ? ]

  phone (48)(58) 347 14 61