AC [1st try]

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 2 Cze 2003, 20:18:22 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 07:47:25PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:

> rpm -e glibc-devel glibc-kernel-haders
> rpm -Uhv kernel-source

Tia... i tu dostaję "No space left on device", koniec zabawy :P

/dev/hda1             2,0G  1,9G   66M  97% /

(/usr jest na tej samej partycji, tutaj wydzielone mam /home i /var)

> cd rpm/SPECS/
> rpmbuild -bb glibc.spec
> cd ../RPMS
> rpm -Uhv glibc-devel glibc-kernel-headers glibc
> :)

Przy aktualnym sposobie budowania glibc-kernel-headers w ten sposób nie
powstaną poprawne nagłówki z nagłówków 2.5.70.

Potrzebne jest jakieś łatanie albo wręcz wzięcie przygotowanej paczki
z nagłówkami jak w RH... ale te z RH nie pasują do części naszych
pakietów (brak nagłówków z dodatków do jądra).

> tak w skrocie mysleniowym model wg. Tomka ma wygladac, ja troche jestem zly na
> brak malych kernel-headers dla zeczy okolo kernelowych .. ale .. mysle ze
> Tomek mial tutaj sporo racji ...

W czym niby jeden wielki kernel-source ma być lepszy od wydzielonego
kernel-headers z nagłówkami dla modułów (_oprócz_ glibc-kernel-headers -
oba pakiety ze sobą nie kolidują)?

glibc-kernel-headers - nagłówki z API jądra dla userspace
kernel-headers - nagłówki jądra dla modułów
może kernel-devel (Requires: kernel-headers) - pliki typu Rules.make,
	dodatkowe pliki nagłówkowe spoza drzewa include, i podobne pliki
	używane w procesie budowania niektórych modułów zewnętrznych
	(ew. można włączyć je do kernel-headers)
kernel-source - reszta źródeł jądra - do oglądania lub gdyby ktoś
	koniecznie chciał kompilować jądro ze źródeł dystrybucyjnych
	(co nie zawsze wyjdzie - niektóre łaty w jądrze dystrybucyjnym
	mogą źle wpływać na niektóre niestandardowe konfiguracje) -
	czyli zwykle niepotrzebna