Kradzeże, kubł

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 2 Cze 2003, 20:29:57 CEST

--->[Quoting Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl>:]

> dlaczego ? kilka osob (nie wyjawie ich nickow i dokladnych danych) ma powazne
> wątpliwosci czy aby nie odejść ... khm ...

o, straszenie? manipulacja bez nicków i straszenie?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info