Spamassasin

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 2 Cze 2003, 22:01:34 CEST

--->[Quoting Sergiusz Pawlowicz <ser w metalab.unc.edu>:]

> Chciałem poinformować, że wstępnie zainstalowałem spamassasina
> na  poczcie  domeny  pld-linux.org. Wstępnie,  bo  nie  jestem
> pewien czy serwer da sobie radę.
>
> Spam   jest    jedynie   znaczony   nagłówkami    X-Spam-*   -
> wycinanie   listów   proszę   zaaplikować  już   we   własnych
> procmailach/maildropach.

Uprzejmie informuję,  że nie ma już  spamassassina. Serwer nie
wytrzymywał tej próby.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info