CDG: pierwsze głosowania

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 2 Cze 2003, 22:48:28 CEST

Proponuję w końcu zacząć głosowania CDG. Ponieważ ze względów
technicznych nie wszyscy członkowie CDG posiadają już RW, proponuję, by
oddali oni głos z pomocą podpisanego GPG maila na
pld-discuss-pl w pld-linux.org.

Wrzuciłem do cvs propozycję głosowań (zainteresowanych, bez dostępu do
CVS odsyłam do commit-loga). Proszę o komentarze i dyksuję. Jako
pierwsze proponuje głosować na przyjęciem lt, ponieważ to chyba najmniej
konfliktowa sprawa.

PS: cc: na devel, bo nie wiem czy już wszyscy się zapisali na discuss.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h