CHIP i rewolucja w PLD

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pon, 2 Cze 2003, 22:51:55 CEST

Jaroslaw Swierczynski (Monday 02 of June 2003 22:44)
> Tu nie chodzi o pranie brudów, ale o ukazanie całej sprawy zwykłym
> użytkownikom w przystępny sposób, aby zapoznawszy się z racjami obu

Zapewniam cie, ze taka dwuosobowa dyskusja _nie_ bedzie przystepna dla
zwyklych uzytkownikow, nie znajacych historii PLD, ani stosunkow panujacych
wsrod developerow. Po prostu nie bedzie.
Najlepiej zeby to byla rozmowa z jakims bardziej media-frendly niz ser/kloczek
(Sergiuszu, Tomku nie obrazajcie sie, bo nie o to chodzi, po prostu sa w PLD
ludzie lepiej nadajacy sie do PR) developerem.

> Jestem tego świadomy, dlatego nie mam zamiaru zostawić ich samym sobie,
> ale oczekuję odpowiedzi na konkretne pytania.

Nie wierze w powodzenie takich akcji, chociazby dlatego ze beda sie spierac co
do przyczyn overthrownu, itp. Wyjdzie papka dwoch wizji, ktore sa sprzeczne
ze soba.

> To już będzie mój problem aby zadać odpowiednie pytania.
Mowie ci ze to niemozliwe. Tak samo niemozlwie jak mojekiedys pomysly z
LinuxPL na RWO. Wtedy nie wierzylem Sergiuszowi, Bartkowi, Adamowi i
oczywiscie mieli racje. Zaufaj mi, wiem co mowie.

> Taka opcja była rozważana, jednak wywiad wydaje się o wiele ciekawszy.
Mysle ze nie powinnismy tego rozpatrywac w kwestiach ciekawosci tylko w
kwestii dobra uzytkownikow PLD.

> Żeby było jasne, nie musi to być ser. I wierzę że kloczek będzie
> potrafił się zachować.
Ale kloczek niezrozumiale formuuje mysli na klawiaturze. Rozumiem jakby
zadzwonil dociebie, wtedy zrozumiec go nie problem, natomiast zrozumiec go na
podstawie tego co pisze jest czasem trudno.

--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net