Sorry - kolejne oświadczenie CYBER Service

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Wto, 3 Cze 2003, 00:17:14 CEST

VTAM!

Szlag mnie trafia a wydarzenia (w sensie pyskówek) ostatnich kilu dni
doprowadzają mnie do szału więc pozwólcie że oświadczę co następuje:

- Podstawą moich działań ZAWSZE był rozwój PLD (jak zwał tak zwał). W
  związku z powyższym oświadczam że:
	- nie jestem adwokatem Sergiusza Pawłowicza
	- nie jestem adwokatem Tomasza Kłoczko
	- nie jestem adwokatem Marcina Bohosiewicza
	- nie jestem NICZYIM adwokatem!
	- działam dla dobra CYBER Service (bo z tego żyję) oraz pro
	  publico bono (bo tak mi sumienie dyktuje).

Jednocześnie oświadczam że darzę dużą estymą Sergiusza, Tomka i Marcina.
Uważam ich za doskonałych fachowców i wszystkich bardzo lubię jako
persony i z każdym nader chętnie skonsumuję napoje wyskokowe ;-)

Ale ad rem:

Do diaska - panowie - DOGADAJCIE SIĘ! Przecież MUSI być wyjście inne
niż rzucanie kalumni, bezpodstawnych oskarżeń i marnowanie sił na
flamewars!

CYBER Service skłonny jest zasponsorować "spotkanie na szczycie". tzn
meeting 10 osób zaagażowanych w spór o PLD na terenie neutralnym w
obecności pani mecenas (jeśli uznacie to za stosowne). Proszę o sugestie
personalne - zakładam że niejako z założenia powinni pojawić się Ser.
RMF, kloczek i ankry. Aczkolwiek skład osobowy pozostawiam całkowicie w
Waszej gesti, to tylko moja sugestia, może nie być trafna. Jak zwykle
dostosuję się do Waszej decyzji.

Z wyrazami szacunku,

Cezar Cichocki
CYBER Service

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl