[Tomasz Kłoczko <kloczek@rudy.mif.pg.gda.pl>] Re: SPECS: kde-i18n-pl.spec (DEVEL)

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Wto, 3 Cze 2003, 07:46:45 CEST

W liście z pon, 02-06-2003, godz. 20:37, Przemyslaw Stanisław Knycz
pisze:

> O tym kto go usunie i czy jest potrzebny zadecyduje CDG.

Błąd w pierwszej kolejności może sami powinniście przedstawić
__merytoryczne__ podstawy do swoich opini i spróbować dojść
do porozumienia CDG nie ma pełnić swoich funkcji na zasadzie
biegania i wołania "mama bo on mnie bije"