CHIP i rewolucja w PLD

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Wto, 3 Cze 2003, 07:58:13 CEST

W liście z pon, 02-06-2003, godz. 22:35, Piotr Szymański pisze:
> Hi,
> Jaroslaw Swierczynski (Monday 02 of June 2003 22:27)
> Szczerze mowiac... Taka dyskusja bylaby dla PLD zla.
> 1. Brudy nalezy prac u siebie
> 2. Ta dyskusja wyglada na jakis PLD ring, gdzie ser i kloczek sobie zaloza
> rekawice bokserskie i sie beda nawalac.
> 3. Potrafie sobie wyobrazic przebieg takiej rozmowy i zdaje mi sie, ze nei
> bedzie ona ani nadawac sie na publikacje (ze wzgledu na dlugosc) ani na tresc
> (nikt nic z niej nie zrozumie).
>
> Ogolnie mysle ze lepiej byloby gdybys pogrzebal w historii PLD i stworzyl na
> [...]
Dokładnie uważam że w sytuacji kiedy jest tyle niejasności i sami się
jeszcze nie zorganizowaliśmy do końca nie ma co się mediom wypowiadać
bo też nie za bardzo jest o czym przyczyny rozłamu są ogólnie znane
więc o co chodzi.
Osobiście odradzam zarówno Tomkowi jak i Sergiuszowi branie udział w
tego rodzaju "spotkaniu". Sądzę że w jakimś stopniu te antagonizmy
powinniśmy wygaszać we własnym gronie a nie w światłach jupiterów na
ringach.