Nietypowa prośba

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 3 Cze 2003, 09:23:08 CEST

Taka prośba została przekazana przez rodzinę...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 3 Jun 2003 08:48:28 +0200
From: Janusz.Filipczyk w bphpbk.pl
To: feedback w pld-linux.org
Subject: Nietypowa prośba

Witam,

Mój brat, Witold Filipczyk, od dłuższego czasu aktywnie korzystał z Waszych
list dyskusyjnych. Istnieje podejrzenie, że zaginął (nie kontaktował sie z
nikim z rodziny od kilku dni co jest bardzo nietypową sytuacją). Poszukuję
informacji mówiącej o datacie ostatniego logowania mojego brata,
zamieszczenia wątku na Waszych listach dyskusyjnych. Informacja taka byłaby
niezwykle pomocna.

Znane mi adresy e-mail jakich używał na listach to:
juandon w poczta.onet.pl
witekfl w poczta.onet.pl
witekfl w poczta.gazeta.pl

Będę wdzięczny za przekazanie w/w danych lub wskazanie osoby, która mogłaby
pomóc je pozyskać.

Pozdrawiam,
Janusz Filipczyk
tel. 603 923 890