screen :D

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 3 Cze 2003, 09:26:19 CEST

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 2 Jun 2003 15:00:47 +0200
From: Marcin Rybak <savage w krosno.xq.pl>
To: Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>
Subject: Re: screen :D

Ups... sorki :)... jak to czesto bywa zapomniałem sobie o załączniku :D

To troche zmieniłem... wiec nowy opisik ;)

opis:
Pierwszy plan to przeglądarka plików graficznych GQview, za nią GIMP, a także program pocztowy Sylpheed. W tle aterm z odpalonym EKG i widoczny kawałek szyfrowanej wiadomości. W ikonkach po prawej - przydatny wmfire (pokazuje obciążenie procesora) i relax w postaci wmtictactoe (kółko i krzyżyk :). Na dole zminimalizowana Mozillka, ikonki od Sylpheeda, GQview i GIMPa.  Wszystko to pod kernelem 2.4.20 i systemem plików ext3.

Teraz juz moze nie zapomne... tak więc... URL...

http://nokiagame.xq.pl/dane/zbirkos/savage/pulpit1.jpg

Pozdrawiam
Marcin vel Savage