Spamassasin

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Wto, 3 Cze 2003, 09:58:28 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

koniecznie uruchom program antyspamowy!

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info